به شوک جنگ‌های ویتنام، افغانستان و عراق نگاه کنید
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

توصیه هاآرتص به علاقهمندان جنگ با ایران:
یک روزنامه صهیونیست از نتایج جنگ عراق و افغانستان به ‌عنوان دو شوک بزرگ آمریکا بعد از جنگ ویتنام یاد کرد و نوشت که این شوک باید مقابل دیدگان همه کسانی باشد که دنبال جنگ جدید با ایران هستند.
به گزارش وبلاگ مهدی موعود ، به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در مقاله‌ای با اشاره به اشغال عراق از سوی نظامیان آمریکایی نوشت که با شادی‌های مردمی و پایین کشیدن پرچم آمریکا و سوزاندن آن در شهر "فلوجه"، نیروهای آمریکایی به میهن خود بازگشتند و به فصلی مصیبت‌بار از تاریخ آمریکا و عراق پایان دادند.

"جرج بوش" رئیس‌جمهور سابق آمریکا 9 سال پیش نیروهای نظامی این کشور را به بهانه انهدام سلاح‌های کشتار جمعی عراق، راهی این کشور کرد. در این مرحله نظامیان آمریکا با بیش از 100 هزار کشته عراقی  و 4 هزار و 500 کشته و هزینه‌های تریلیون دلاری با تابوت به خانه‌های خود بازگشتند تا هزینه‌های جانی، مالی و انسانی این جنگ را محاسبه کنند.

حمله به عراق با هدف جلوگیری از نفوذ ایران بود
این روزنامه هدف از حمله آمریکا به عراق را جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه دانست و گفت که این احتمال مطرح بود که عراق به عنوان کشور دموکراتیک عربی به سایر کشورهای عربی در مقابله با ایران تبدیل شود، اما نتیجه معکوس به دست آمد. عراق هم‌اکنون مهم‌ترین هم‌پیمان سیاسی و اقتصادی ایران در منطقه است و همچنان در اتحادیه عرب کشوری مشکوک به‌شمار می‌رود. درگیری‌های داخلی در این کشور نیز نمی‌تواند افق ائتلاف این کشور را با آمریکا تضمین کند.

عراق و افغانستان دو شوک بزرگ آمریکا بود
نویسنده هاآرتص از عراق و افغانستان به ‌عنوان دو شوک بزرگ آمریکا بعد از جنگ ویتنام نام برد و نوشت که این شوک باید مقابل دیدگان همه کسانی باشد که دنبال جنگ جدیدی با ایران هستند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها